Pazartesi

22 Eylül 2008

Bugünü, Fenomen Blogger Projesi’nin internetteki yankılarına ayırdık. Bu kadar olumlu geri dönüşler almak bizi tabii ki çok mutlu ediyor…


"Son zamanlarda gerek SiberKültür'de ben, gerekse de başka bloglarda başkaları bu tür kampanyalarla ilgili özellikle bilgilendiriliyorlar. Bu da bazı kitlelerce artık blogların öneminin daha fazla anlaşıldığı ve desteğini almak istemeleri manasına geliyor.

Gillette'in bu kampanyası da onlardan birisi. Ancak bu kampanyada dikkatimi çeken bir şey, benden bir beklentileri olmamasına rağmen bana bir hediye göndermek istiyor oldukları. Aynen diğer 149 blogun kimler olduğunu merak etmem gibi, kendilerine yurt dışı adresimi de ilettim. Bakalım ne kadar sürede, nasıl bir paket gönderecekler."

Siberkültür

"Fenomen Blogger Project ‘den 17 Eylül 2008 tarihinde Saat:21.07′de blog@serkanurhan.com e-posta adresime yine blogum aracılığı ile bana ulaştırılan bir mail aldım. Maili açtığımda reklam maili olduğunu zannettim ve siliyordum ki bir de ne göreyim? Gillette yepyeni bir proje başlatmış ve bu projeye özel davetliyim. Tabi sadece ben değil benim gibi 149 ünlü blogcu da davetli. Tabi bu davete yanıt verenler ödülsüz kalmıyor.
Bu aralar bloglara verilen değerin arttığını görmemek için kör olmak gerekli herhalde. 2009 yılında bu değerin daha da artacağını düşünüyorum. İşte Gillette’de bunu farketmiş ve bu projeyi başlatıp etkili bir reklam mecrası olan interneti ve onun en etkili yolu olan bloggerları tercih etmiş.
Maile adresimle cevap verdim bakalım paketimiz gönderilecek mi?"

Bir Grafikerin Web Günlüğü

"Gillette’in yeni jiletini denememiz için göndermek üzere adreslerimiz istediler. Haftanın sonuna doğru başlayan projede kimsenin eline henüz jilet takımının geçtiğini sanmıyorum ama bakın Google’da aradığınızda daha şimdiden pek çok güncede, ki şu anda ben de yazmış oluyorum, Gillette Fusion Power hakkında yazılar yazılmaya başlandı. Her gün tıraş olan erkekler için önemli bir tercih olsa da, tıraş takımı, seti, jilet seçimi pek de konuşulmaz, hele İnternet’te üzerinde yazılacak bir konu olmaktan çok uzaktır. Ama Gillette Türkiye’de böyle bir girişimi yaparak önemli bir adım atmış oldu, on binlerce okura yeni ürünün adını duyurmuş oldu ve olacak, hem de çok düşük bir maliyete!"



Hiç yorum yok: